برترین دانشگاه کانادا 2022

برترین دانشگاه کانادا 2022

بهترین دانشگاه های کانادا 2022

 

کشور کانادا به عنوان یکی از برترین کشورهای جهان از لحاظ رفاه اجتماعی و امنیت ، سالانه پذیرای چندین هزار دانشجوی بین المللی از سرتاسر جهان است. دانشگاه های کانادا از کیفیت بالای آموزشی برخوردارند به صورتی که چندین دانشگاه در رنکینگ جهانی رتبه دو رقمی دارند. امروز در تهران کمبریج به برترین دانشگاه کانادا 2022 میپردازیم. با ما همراه باشید.

 

رتبه دانشگاه های کانادا 2022


دانشگاه های کانادا همواره جز برترین دانشگاه های قاره آمریکا و جهان بوده است و تمامی رشته های دانشگاهی اعم از مهندسی ، هنری ، علوم پایه و پزشکی را در خود جای داده است. این دانشگاه ها هرساله علاوه بر پذیرش دانشجویان داخلی ، چندین هزار نفر دانشجوی بین المللی را نیز پذیرش داده و دانشجویان ایرانی نیز میتوانند از طریق اپلای در زمان مشخص ، نسبت به اخذ پذیرش از این دانشگاه ها اقدام کنند.

5 دانشگاه برتر کانادا 2022

دانشگاه های کانادا همواره از برترین دانشگاه های جهان بوده که در این میان هرساله جایگاه دانشگاه ها تغییر میکند. لیست برترین دانشگاه کانادا 2022 به شرح زیر است:


دانشگاه آلبرتا                                           رتبه جهانی 119


دانشگاه مونترال                                       رتبه جهانی 118


دانشگاه بریتیش کلمبیا                              رتبه جهانی 45


دانشگاه مک گیل                                    رتبه جهانی 31


دانشگاه تورنتو                                        رتبه جهانی 25

 

 

دانشگاه آلبرتا کانادا 2022


دانشگاه آلبرتا کانادا دارای ۱۸ دانشکده در پنج پردیس است چهار پردیس در ادمونتون و یکی در کامروز واقع شده است . پردیس شمالی دارای ۱۵۰ ساختمان است. پردیس سنت جان یک دانشگاه فرانسوی زبان است. پردیس آگوستانا ۱ دانشگاه تاریخی در یک جامعه روستایی پر جنب و جوش است و دارای یک محیط یادگیری صمیمی است. پردیس جنوبی شامل زمین گسترده‌ای برای تحقیقات کشاورزی است و دارای چندین مرکز تفریحی است. پردیس اینترپرایز اسکور دانشگاهی در مرکز شهر ادمونتون است که خدمات آموزشی بسیاری برای دانشجویان و زمینه‌ی پیشرفت را برای کارآفرینان و ایجاد کسب و کار فراهم می‌کند.

 

دانشگاه مونترال کانادا 2022


دانشگاه مونترال یکی از برترین دانشگاههای ایالت کبک کانادا است. با اینکه شرایط پذیرش در دانشگاه‌های کانادا تفاوتی با هم ندارد اما پذیرش در رشته‌های مختلف ممکن است برحسب شرایط معدلی و لیست نمرات برای رشته‌های دانشگاهی متفاوت باشد. برای همین بهتر است رشته‌های تحصیلی یک دانشگاه را در هنگام درخواست پذیرش دادن بشناسید و تصمیم درستی بگیرید. دانشگاه مونترال از جمله دانشگاه‌هایی است که رشته‌های هنر، علوم انسانی، زیست شناسی، بیوشیمی، پزشکی بالینی،کامپیوتر، اقتصاد،مهندسی، زیست و محیط زیست، ایمونولوژی، مواد آلی، میکروبیولوژ، زیست شناسی مولکولی و ژنتیک،  اعصاب و روان، فارماکولوژی، فیزیک، روانشناسی و مهندسی فضایی و… رشته‌هایی هستند که در دانشگاه مونترال می‌توانید به تحصیل در آن بپردازید.

 

دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا 2022


دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین دانشگاه های جهان در شهر ونکوور کانادا است. این دانشگاه که هر سال در میان سه دانشگاه برتر کانادا و به صورت مداوم در میان 40 دانشگاه برتر جهان قرار دارد متشکل از دو پردیس ونکوور و اکناگان می باشد که هر دوی آن ها مشرف به مناظر بسیار زیبای کوهستانی و جنگلی می باشند. پردیس زیبای ونکوور که تنها بیست دقیقه با شهر ونکوور فاصله دارد دارای مزارع بسیار، موزه های مردم شناسی، رستوران ها، کافی شاپ ها و پارکهای بسیار است. پردیس اکناگان با دریاچه و جنگل های بسیار هر سال مبلغی بیش از 19 میلیون دلار صرف انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی می نماید. بیشتر اساتیدی که در این دانشگاه مشغول تدریس می باشند دارای مدرک دکترا هستند. این دانشگاه در رشته هایی نظیر جغرافیا و مهندسی و معدن و همچنین در زمینه امور ورزشی دارای پیشرفت های بسیاری بوده و در رابطه با این موضوعات در سطح جهان شناخته شده می باشد.در حال حاضر حدود 52642 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند که در این میان حدود 12408 دانشجو از کشورهای مختلف جهان هستند. دانشگاه بریتیش کلمبیا در حال حاضر دارای ۲۵ دانشکده می باشد

دانشگاه مک گیل کانادا 2022


دانشگاه مک گیل، یکی از مشهورترین دانشگاه‌های کانادا و جهان است که در سال ۱۸۲۱ تاسیس شد. این دانشگاه، یکی از سه دانشگاه انگلیسی زبان ایالت کبک است که دارای ۱۱ دانشکده، ۱۱ مدرسه، ۸۰ گروه آموزشی، بیش از ۳۰۰ ساختمان آموزشی و ۴۰۰۰۰ دانشجو است. بخشی از دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان بین‌المللی تشکیل می‌دهند که از ۱۵۰ کشور جهان به این دانشگاه آمده‌اند.

 

 

دانشگاه تورنتو کانادا 2022


دانشگاه تورونتو کانادا برترین دانشگاه کشور کاناداست که دارای ۳ پردیس و ۴۴ کتابخانه است. بیش از ۷۰۰ رشته آکادمیک در مقطع کارشناسی و  ۲۲۲ رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی به‌صورت تمام‌وقت و پاره‌وقت در این مرکز علمی و تحقیقاتی ارایه می‌گردند. نسبت دانشجوهای مرد به زن در دانشگاه تورنتوی کانادا ۱ به ۱٫۲ است. دانشگاه تورنتو میزبان بیش از ۹۰٬۰۰۰ دانشجو و حدود ۱۵٬۰۰۰ عضو هیئت‌علمی است. تقریباً ۲۱% از جمعیت دانشجویی این دانشگاه را دانشجوهای بین‌المللی از بیش از ۱۶۰ کشور دنیا ازجمله چین، تایوان، کره جنوبی، هند و ژاپن تشکیل می‌دهند.

برای ثبت نام و یا اطلاع از تاریخ شروع دوره ها شما می توانید

  • با شماره تماس های آموزشگاه تماس بگیرید
  • از طریق قسمت تماس با ما با کارشناسان تهران کمبریج در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید