تقلب در آزمون آیلتس آنلاین

تقلب در آزمون آیلتس 2022

آزمون آنلاین آیلتس

 

آزمون آیلتس را میتوان معتبرترین آزمون بین المللی دانست که در تمامی کشورهای جهان که میزان سطح زبان انگلیسی شما اهمیت دارد، مورد قبول است. آزمون آیلتس در حالت کلی به دو صورت آکادمیک و جنرال برگزار میشود که هریک از درجه سختی مشخصی برخوردار است اما آیا امکان تقلب در آزمون آیلتس آنلاین وجود دارد. با ما در تهران کمبریج همراه باشید.

 

شیوه برگزاری آزمون آیلتس


شیوه برگزاری آزمون های رسمی آیلتس به دو دسته تقسیم می شود که میزان اعتبار و نمره شما در صورت شرکت در هر دو دسته به یک میزان معتبر است:

  1. آزمون آیلتس کاغذی Paper based
  2. آزمون آیلتس آنلاین CD IELTS

اعتبار و درجه سختی هردو آزمون یکسان است و به طور مثال اگر شما نمره 7 اورآل در آزمون کامپیوتری آیلتس بگیرید ، نمره شما در آزمون کاغذی نیز همان 7 خواهد شد.

تقلب در آزمون آیلتس کامپیوتری


شاید به این موضوع فکر کرده باشید که چون آزمون آیلتس کامپیوتری به صورت آنلاین برگزار میشود امکان تقلب در این آزمون وجود دارد و میتوانید نمره ی به مراتب بهتری از سطح خود را کسب کنید اما این باور کاملا اشتباه است.

آزمون آیلتس آنلاین همانند آزمون دولینگو به صورت اینترنتی برگزار میشود اما یک تفاوت مهم میان دولینگو و آیلتس این است که آزمون دولینگو را صرفا با اتصال به اینترنت و در محل کار و یا خانه میتوانید شرکت کنید برای شرکت در آزمون آیلتس حتما باید به سنترهای رسمی آزمون آیلتس در ایران مراجعه کنید و در محل سنتر در آزمون آنلاین شرکت کنید.

 

شرایط برگزاری آزمون آیلتس کامپیوتری


برای شرکت در آزمون آیلتس آنلاین ابتدا میبایست به محل برگزاری آزمون در روز آزمون مراجعه کنید و پس از چک شدن مدارک و وسایلی که همراه با خود دارید وارد اتاق آزمون میشوید. در این اتاق یک سیستم کامپیوتری All In One وجود داشته که برای شما فعال شده و صفحه آزمون برای شده آپلود میشود. در زمان از قبل تعیین شده آزمون شما شروع میشود و در زمان مشخص هر اسکیل به پایان میرسد.

 

تفاوت آزمون آیلتس کاغذی و کامپیوتری


تفاوت چشمگیری درمیان دو آزمون کاغذی و کامپیوتری وجود ندارد اما چند تفاوت اندک وجود داشته که در زیر به این موارد میپردازیم:

  1. در اسکیل لیسنینگ کاغذی زمان پر کردن پاسخنامه پس از تایم آزمون 10 دقیقه است که این زمان در آزمون کامپیوتری تنها 3 دقیقه است
  2. یکی از مزایای آزمون کامپیوتری در اسکیل ریدینگ بوده که شما میتوانید در حین خواندن متن، قسمت های مهم را با رنگ دلخواه خود هایلایت کنید.
  3. استرس شما در آزمون کامپیوتری کمتر است چرا که معمولا شما تنها در اتاق خواهید بود و تمرکز بیشتری روی محتوا و زمان آزمون خواهید داشت

 

 

تقلب ممنوع است


در آزمون آیلتس هرگونه تقلب ممنوع است و در آزمون آیلتس آنلاین و کامپیوتری امکان تقلب وجود ندارد و دلایل آن به شرح زیر است:

  1. پیش از ورود به اتاق آزمون مدارک هویتی شما با چهره شما مطابقت می شود
  2. پیش از ورود به اتاق آزمون شما به صورت بدنی چک می شود و امکان داخل بردن وسایل الکترونیکی وجود ندارد.
  3. هرگونه وسایل همراه میبایست داخل لاکر یا کمد مخصوص گذاشته شود و فقط کلید لاکر همراه شما خواهد بود
  4. ورود خوراکی های برچسب دار ممنوع است
  5. در اتاق آزمون عملا تنها هستید که به این معنی است که امکان تقلب در آزمون آیلتس آنلاین وجود ندارد.

گول کلاهبرداران را نخورید


هرچند در آزمون هایی مانند دولینگو همچنان امکان تقلب وجود دارد اما آزمون آیلتس همچنان یکی از معتبرترین آزمون جهان است که امکان تقلب در این آزمون بسیار پایین است هرچند افراد سودجو همواره در تلاشند تا با دادن امید واهی به داوطلبین آزمون، از راههای نادرست اقدام به جعل مدرک آزمون آیلتس کنند.

برای ثبت نام و یا اطلاع از تاریخ شروع دوره ها شما می توانید

  • با شماره تماس های آموزشگاه تماس بگیرید
  • از طریق قسمت تماس با ما با کارشناسان تهران کمبریج در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید