مهاجرت به ایالت کبک کانادا

مهاجرت به کبک کانادا

مهاجرت به استان کبک

 

کشور کانادا یکی از پهناورترین کشورهای جهان است که سالانه چندین هزار مهاجر و پناهنده به این کشور مهاجرت می کنند. کانادا را میتوان مهاجرپذیرترین کشور جهان دانست که راه های بسیاری برای مهاجرت به این کشور زیبا وجود دارد. امروز در تهران کمبریج به مهاجرت به ایالت کبک کانادا میپردازیم. با ما همراه باشید

 

استان کبک کانادا


معروفترین شهر این استان شهر مونترال است که در قسمت غربی این استان قرار گرفته است.این استان یکی از استان های فرانسوی زبان کاناداست که مرکز آن شهر کبک سیتی و بزرگترین شهر آن مونترآل است. کبک تنها استان کانادا با جمعیت غالباً فرانسوی زبان و تنها استان این کشور است که زبان رسمی آن در سطح استانی فرانسوی و بزرگترین استان کانادا است. کبک کانادا از نظر جغرافیایی بزرگترین و از نظر جمعیت دومین استان کانادا (پس از اونتاریو) به شمار می رود. استان کبک بخش فرانسه زبان کانادا می باشد. این استان پهناورترین استان کانادا و دارای جمعیت بسیار کمی است که بیش از ۹۰ درصد آن جرو کاناداست.

استان کبک کانادا چهار فصل متنوع را شامل می شود. بهار کوتاه و آرام، تابستانی اغلب نمناک و گرم، زمستان های برفی و طولانی و پاییزی رنگین و سرد را داراست. دوره ی سرما و برف در مونترال (جنوب) چهار ماه و در رادیسون (شمال) شش ماه به طول می انجامد. میزان بارش برف در فصل زمستان معادل روسیه، اسلو و هلسینکی است. شهرهای شبه جزیره ای (ساحلی) استان کبک کانادا از هوای معتدل اقیانوسی سرشارند که باعث ایجاد زمستانی لطیف و تابستانی خنک می شود و شهرهاي كوهستانی روزهای کوتاه دارند.

روش های مهاجرت به استان کبک کانادا


کبک یکی از استان های کشور کاناداست و برای مهاجرت به استان باید قوانین و روش های فدرال و استانی را در نظر گرفت. در حالت کلی برای مهاجرت به هریک از ایالت های کشور کانادا سه روش ثابت وجود دارد که به شرح زیر است:

  1. روش مهاجرت تحصیلی
  2. روش مهاجرت به عنوان نیروی ماهر
  3. روش مهاجرت از طریق جاب آفر

 

مهاجرت تحصیلی به استان کبک کانادا


یکی از روش های معمول مهاجرتی به کانادا ، روش تحصیلی است. در این روش ابتدا باید دانشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید و سپس در ددلاین تعیین شده اقدام به کامل کردن اپلیکیشن دانشگاهی از طریق سایت دانشگاه کنید. مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت تحصیلی به استان کبک به شرح زیر است:

  1. نمره زبان
  2. مدرک تحصیلی ترجمه شده
  3. رزومه و انگیزه نامه مناسب
  4. توصیه نامه اساتید دانشگاهی

 

مهاجرت از طریق نیروی ماهر


نیروی متخصص و ماهر همواره مورد نیاز بسیاری از کشورها در جهان است و کسانی که در زمینه ای متخصص دارند میتوانند برای مهاجرت به کشور کانادا اقدام کنند. البته به این نکته توجه کنید که برای مهاجرت به عنوان نیروی کار علاوه بر تجربه کاری قانونی و قابل استناد ، مدرک تحصیلی شما نیز باید در راستای سابقه شغلی شما باشد. مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت از طریق نیروی ماهر به کانادا به شرح زیر است:

  1. سابقه شغلی قابل استناد
  2. مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی
  3. تمکن مالی مناسب

 

مهاجرت کاری به کانادا


کشور کانادا قوانین سرسختانه ای در قبال مهاجرت کاری به این کشور دارد و پیدا کردن جاب آفر و یا پیدا کردن شغل در کانادا کار آسانی نیست. این قوانین موجب شده است تا شرکت هایی که به نیروی کار نیاز دارند ابتدا میبایست یک کانادایی و یا یک دانشجو را برای آن شغل آگهی کنند و در صورت پیدا نکردن نیروی مورد نظر پس از چندین بار درخواست و آگهی ، میتواند نیروی مورد نظر خود را از بیرون از خاک کانادا جذب کند بنابراین مهاجرت کاری به کشور کانادا غیرممکن نیست اما دشوار است.

هزینه های زندگی در استان کبک کانادا


کبک یکی از استان های معروف کاناداست و میتوان گقت برترین استان دانشجویی کاناداست که سالانه پذیرای چندین هزار دانشجوی بین المللی از سراسر جهان است. در تمام شهرهای کشور کانادا درآمد و خرج رابطه مستقیمی بایکدیگر دارند و در استان کبک نیز این موضوع درست است.

هزینه های زندگی در استان کبک بسیار پایین تر از دیگر استان هاست به طوری که میتوان گفت هزینه های در کبک نصف دیگر استان هاست و این شرایط برای دانشجویانی که تازه وارد خاک کانادا شده اند و امکان اینکه از پس هزینه های گزاف دلاری برآیند را ندارند، بهترین شرایط است.

همانطور که گفتیم در کبک هزینه های کمتر از دیگر استان های کاناداست اما بهتر است بدانیم که درآمد نیز کمتر از دیگر استان های کاناداست.

 

زبان فرانسه در استان کبک کانادا


کبک یک استان فرانسوی زبان است و برای زندگی در این استان بهتر است که مقداری زبان فرانسوی بلد باشید اما این بدان معنا نیست که بدون زبان فرانسه نمیتوانیدی زندگی کنید. در اصل کبک یک استان دو زبانه است که هر دو زبان انگلیسی و فرانسه در این استان صحبت میشود و تقریبا در تمام مکان های عمومی و آکادمیک هیچ مشکلی برای گفت و گو به زبان انگلیسی نخواهید داشت.

برای ثبت نام و یا اطلاع از تاریخ شروع دوره ها شما می توانید

  • با شماره تماس های آموزشگاه تماس بگیرید
  • از طریق قسمت تماس با ما با کارشناسان تهران کمبریج در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید