اهمیت یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم

اهمیت آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه تهران کمبریج

آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه تهران کمبریج

آموزشگاه زبان تهران کمبریج یکی از برترین آموزشگاه زبان تهران بوده که با بهره گیری از متدهای روز دنیا، دوره های آموزشی و آیلتس را به صورت گروهی ، نیمه خصوصی و خصوصی برای زبان آموزان گرامی برگزار میکند. امروز اهمیت یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم را بررسی میکنیم با ما همراه باشید

چرا تهران کمبریج ؟

 

  • کادر باسابقه و حرفه ای
  • شهریه مناسب دوره های آموزش زبان انگلیسی نسبت به دیگر آموزشگاهها
  • موقعیت مناسب جهت کلاس های حضوری
  • کلاس های فعال و زنده
  • محیط آموزشگاهی مناسب جهت صحبت کردن و تمرین

اهمیت آموزش زبان انگلیسی

زبان انگلیسی رایج ترین و پرکابردترین زبان خارجی در میان تمام ملت هاست که دانش این زبان و توانایی استفاده از آن یک ضرورت مهم برای زندگی در کشورهایست که زبان انگلیسی را به عنوان زبان اول یا دوم بکار میگیرند .

علاوه در زندگی ، زبان انگلیسی یک زبان بین المللی و تجاری بوده که در حوزه کسب و کار بین المللی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

دلایل مهم یادگیری زبان انگلیسی:

ضرورت و اهمیت یادگیری زبان انگلیسی یک مسئله شخصی است که هرکسی باتوجه به اهداف و معیارهایی که دارد میتواند اهمیت متفاوتی برای هرشخص داشته باشد. ضرورت یادگیری زبان انگلیسی برمی‌گردد به جایگاه فرد در زمینه‌های تحصیلی، شغلی و اجتماعی که بنا به نیاز و هدف خود، آن را تعیین می‌کند.

1- زبان انگلیسی یک زبان بین المللی و جهانی است

زبان انگلیسی رایج ترین زبان روزمره در جهان است که در کنار زبان‌های روسی، اسپانیایی، فرانسوی، چینی و عربی، به‌عنوان یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل شناخته‌ شده است. هم‌اکنون بیش از 60 کشور در کل جهان، زبان انگلیسی را به‌عنوان زبان رسمی کشور خود اعلام کرده‌اند. زبان انگلیسی در روابط سیاسی و تجاری در کل جهان و در اکثر کشورهای دنیا، به‌عنوان زبان رایج و زبان دوم استفاده می‌شود. این دلایل و بسیاری دیگر همچون جنگ‌های جهانی، موجب شدند تا زبان انگلیسی به‌عنوان زبان رسمی و بین‌المللی در سطح جهان مورد استفاده قرار گیرد.

 

2- زبان انگلیسی برای یادگیری مهارت های گوناگون لازم است

کلاس زبان انگلیسی در کرونا
کلاس زبان انگلیسی در کرونا

یادگیری زبان انگلیسی به خودی خود یک مهارت عمومی و پرکاربرد در زندگی اشخاص است. کاربرد زبان انگلیسی در زندگی شخصی هر فرد می‌تواند به‌ سادگی کار با منوی موبایل یا کامپیوتر، یا به پیچیدگیِ مطالعات متون انگلیسی باشد. به زبان ساده‌تر بگوییم: اگر کاری را بلد هستید با زبان انگلیسی در آن کار حرفه‌ای‌تر می‌شوید. اگر هم بلد نیستید، به کمک زبان انگلیسی و اینترنت می‌توانید آن را یاد بگیرید!

 

3- یادگیری زبان انگلیسی و تربیت بهتر فرزندان

پیشرفت علم و فناوری باعث شده تا یادگیری زبان انگلیسی به یک مسئله مهم تبدیل شود چراکه زبان اکثر کشورهای توسعه یافته زبان انگلیسی است. این حرف عجیب به نظر می‌آید، اما واقعیت دارد. با توجه به پیشرفت‌های برق آسا علم نمی‌توان حضور ابزارهای ارتباطی ازجمله گوشی‌های هوشمند، تبلت و رایانه را در زندگی نوین انکار کرد. دور کردن کودکان نسل جدید از این ابزارهای ارتباطی غیر ممکن است، پس نحوهٔ استفاده صحیح از این ابزارها باید توسط والدین به فرزندان آموزش داده شود.

 

4- زبان انگلیسی برای ادامه تحصیل

کلاس زبان انگلیسی مخصوص نوجوانان در آموزشگاه زبان تهران کمبریج
کلاس زبان انگلیسی مخصوص نوجوانان در آموزشگاه زبان تهران کمبریج

یکی از شایع ترین دلایل گسترش استفاده از زبان انگلیسی این است که این زبان تبدیل به یک زبان آکادمیک شده است و برای تحصیل در مقاطع پیشرفته میبایست از این زبان استفاده کنید. یکی از دلایل اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای دانشجویان، خودکفایی در انجام برخی امور مربوط به مقالات و پروژه‌هاست. به‌عبارت‌دیگر، دانشجویی که از سطح مطلوب مهارت زبان انگلیسی برخوردار باشد، می‌تواند در انجام فعالیت‌های دانشجویی، از منابع معتبر استفاده کند. در غیر این صورت مجبور خواهد شد متحمل هزینه و زمان بیشتری شود تا بتواند به ترجمهٔ منابع موردنظر دست پیدا کند.

 

5- فرصت های شغلی نیازمند زبان انگلیسی

اکثر فرصت های شغلی نیازمند فراگیری زبان انگلیسی است. حتی اگر در ابتدا لازم نباشد برای پیشرفت در این زمینه شغلی روزی لازم می شود که زبان انگلیسی را بلد باشید. به طور مثال یکی از شروط پیشرفت شرکت‌ها در اقتصاد نوین، فعالیت در عرصهٔ بین‌ المللی است. ازاین‌رو، بیشتر شرکت‌های خصوصی، سعی دارند فعالیت خود را به بیرون از مرزهای کشور گسترش دهند. یکی از ملزومات فعالیت در حوزهٔ بین‌المللی این است که تمامی اعضای مجموعه (شرکت) از سطح مطلوبی از مهارت زبان انگلیسی برخوردار باشند؛ بنابراین، داشتن یک شغل خوب و بین‌المللی، یکی دیگر از ضرورت‌های یادگیری زبان انگلیسی برای افرادی است که مایل به پیشرفت‌های بین‌المللی در شغل و سمت خود هستند.

 

6- مهارت های کامپیوتری نیازمند زبان انگلیسی

زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی برای استفاده و یادگیری مهارت های کامپیوتری نیز ضروری است. راز موفقیت بسیاری از سایت‌های اینترنتی، دوزبانه بودن آن‌هاست. سایت‌هایی که محتوای خود را به دو زبان فارسی و انگلیسی عرضه می‌کنند، از شانس بیشتری برخوردارند که از بازدید و رتبهٔ بالاتری در گوگل برخوردار باشند. پس ضرورت یادگیری زبان انگلیسی برای فعالان این حوزه هم غیرقابل‌انکار است.

 

مدرسین آموزشگاه تهران کمبریج

اساتید آموزشگاه تهران کمبریج همگی با موفقیت دوره های TTC را گذرانده تا با دانش کافی و آشنایی با متد های  روز دنیا یک کلاس و دوره باکیفیت را برای شما زبان آموزان گرامی به ارمغان آورند

  • این اساتید بیش از 10 سال سابقه تدریس زبان را دارا هستند
  • و کاملا مسلط بر تکنیک های آموزش زبان میباشند
  • اکثر مدرسین ما سابقه فعالیت در دانشگاه های بین المللی را دارا میباشند
  • و در سطوح پیشرفته بهره مند از مدرسین Native خواهید بود

انگلیسی یک زبان بین المللی

  • زبان انگلیسی تقریبا توسط اکثر افراد خارجی صحبت میشود.
  • بدین معنی که در صورت گردهمایی گروهی از افراد خارجی با زبانهای مادری متفاوت خواهید دید.
  • که تمامی آنها به یک زبان مشترک یعنی زبان انگلیسی با یکدیگر صحبت میکنند.
  • لازم به ذکر است که بدانید زبان دوم اکثر کشورهای دنیا زبان انگلیسی میباشد.
  • که این امر بیش از پیش به اهمیت یادگیری زبان انگلیسی تاکیید میکند.
  • همچنین لازم است که بدانید زبان انگلیسی بدلیل دوره های استعماری بریتانیا همچون کشورهای استرالیا ، نیوزلند، کانادا و بخشی از افریقا ، هند به زبان انگلیسی مکالمه میکنند.

زبان انگلیسی حتی اگر به عنوان زبان اول در کشوری نباشد، به دلیل بین المللی بودن افراد زیادی هستند که توانایی مکالمه به این زبان را خواهند داشت

برای ثبت نام و یا اطلاع از تاریخ شروع دوره ها شما می توانید

  • با شماره تماس های آموزشگاه تماس بگیرید
  • از طریق قسمت تماس با ما با کارشناسان تهران کمبریج در ارتباط باشید

2 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • سلام ممنون بابت سایت خوبتون
    پنجشنبه و جمعه هم کلاس زبان برگزار میکنید ؟؟ برای ثبت نام باید حضوری بیام ؟

    • سلام
      پنجشنبه ها و جمعه ها دوره های نیمه فشرده و فشرده برگزار می شود.
      برای ثبت نام دوره های حضوری و تعیین سطح می بایست حضوری به آموزشگاه مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید