یادگرفتن زبان انگلیسی

یادگرفتن آسان انگلیسی

یادگرفتن آسان زبان انگلیسی 

 

یادگیری زبان انگلیسی یکی از مهارت های رایج و مورد نیاز کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان در جهان کنونی است. زبان انگلیسی یک زبان بین المللی بوده که در محیط های آکادمیک و غیر آکادمیک مورد استفاده قرار میگیرد بنابراین یادگرفتن زبان انگلیسی بسیار حائز اهمیت بوده و به گروه سنی خاصی محدود نمی شود.  امروز در آموزشگاه زبان تهران کمبریج به یادگرفتن زبان انگلیسی میپردازیم.

 

روش های یادگرفتن زبان انگلیسی


یادگیری زبان انگلیسی آسان است و در حالت کلی به صورت انجام می شود.

  1. یادگیری به صورت خودآموز و در خانه
  2. شرکت در دوره های و کلاس های آموزش زبان انگلیسی

پیشنهاد ما این است که اگر زمان کافی برای شرکت در کلاس های حضوری و یا آنلاین زبان انگلیسی را دارید قطعا این روش بهترین است اما چرا؟ با شرکت در کلاس زبان انگلیسی شما زیر نظر یک استاد باتجربه که اغلب بیش از 10 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی را دارد شروع به پیشرفت میکنید و نکات مورد نیاز دستوری و مکالمه ای به شما آموزش داده خواهد شد. یکی از مزیت های شرکت در کلاس زبان انگلیسی حضوری یا آنلاین نسبت به یادگیری خودآموز زبان انگلیسی این است که استاد میتواند اشتباهات گرامری و مکالمه ای شما را به سرعت تصحیح کند تا اشتباهات خود را تکرار نکنید.

یادگرفتن انگلیسی خودآموز

یادگرفتن آسان انگلیسی
یادگرفتن آسان انگلیسی

مشغله کاری باعث شده که همواره کاسنی باشند که علامند به یادگیری زبان انگلیسی هستند اما زمان کافی برای حضور در دوره های حضوری و آنلاین را ندارند و قصد دارند به صورت خودآموز زبان انگلیسی را یاد بگیرند. برای این افراد بهترین روش این است که:

1- یادگرفتن گرامر انگلیسی


پایه ی زبان انگلیسی گرامر است اما دقت کنید که برخی گرامرها کم کاربرد هستند و برای شروع نیازی به یادگیری همه ی گرامرها نیست. پیشنهاد می شود که برای شروع زمان های حال ساده ، حال استمراری ، گذشته ساده و گذشته کامل را بیاموزید.

2- فیلم و کارتون ببینید


یک نکته مهم این است که شما باید فیلم و کارتون را به صورت آموزشی ببینید و صرفا جهت سرگرمی. یک ورق آماده کنید و فیلم ها را به صورت زبان اصلی و بدون زیرنویس فارسی مشاهده کنید. در ابتدا میتوانید فیلم را به زیرنویس انگلیسی ببینید و اصطلاحات و کلماتی که برای شما جالب است را یادداشت کنید و به خاطر بسپارید و در ادامه میتوانید زیرنویس را حذف کنید و تلاش کنید مکالمه فیلم را متوجه شوید. اگر قسمتی را متوجه نشدید دوباره به عقب برگردید و چندباره مشاهده کنید.

3-کتاب هاب خودآموز زبان انگلیسی


برای یادگرفتن زبان انگلیسی یکی دیگر از روش ها استفاده از سی دی و کتاب خودآموز زبان انگلیسی است. این روش مورد تایید ما نیست چرا که با مشکلات زیادی مواجه می شوید اما اگر قصد دارید با این روش شروع به یادگیری کنید حتما از یک استاد زبان انگلیسی و یا یکی از دوستانتان که زبان انگلیسی را حد خوبی بلد است کمک بگیرید. در این روش شما لازم دارید کسی اشتباهات شما را اصلاح کند و اگر سوالی داشتید از او بپرسید چرا که تکرار اشتباهات باعث میشود تا یادگیری صحیح زبان انگلیسی را از دست بدهید

کلاس زبان انگلیسی شرکت کنید


دوره های زبان انگلیسی فواید بسیاری دارد که اینجا به چند مورد اشاره میکنیم:

  1. حضور در میان جمع دوستانه کلاس باعث می شود یادگیری برای شما آسان شود و سوالی دارید به آسانی بپرسید و پاسخ آن را دریافت کنید
  2. محیط آموزشگاه بهترین محیط برای مکالمه زبان انگلیسی است و حتی در محیط های بیرون از کلاس نیز میتوانید انگلیسی صحبت کنید
  3. اساتید ما در تهران کمبریج باتجریه و حرفه ای هستند و بهترین متد آموزشی را برای شما در نظر خواهند گرفت
  4. کتاب های آموزشی زبان انگلیسی یک مسیر مشخص را برای شما در نظر دارند و این به پیشرفت شما کمک میکند.
  5. تکالیفی که اساتید به شما میدهند در کلاس رفع مشکل خواهند شد

توجه کنید:به منظور استفاده از کتب انگلیسی به صورت خود آموز میبایست از یک استاد زبان انگلیسی کمک بگیرید تا اشکالات و یا سوالاتی که برای شما پیش خواهد آمد را رفع اشکال کرده و روش صحیح استفاده گرامری و تلفظی را به شما آموزش دهد.

 

از اساتید زبان انگلیسی کمک بگیرید

شرکت در کلاس زبان انگلیسی یک میانبر برای دستیابی به اهداف شماست. شما میتوانید با شرکت در دوره های متنوع زبان انگلیسی شامل کلاس های جنرال ، دوره های خصوصی ، دوره های مکالمه زبان ، دوره های آمادگی آزمون های بین المللی و دیگر دوره های موجود فرآیند یادگیری را برای خود آسان کرده و در زمانی کوتاه مطلوب ترین نتیجه را کسب کنید. اساتید زبان انگلیسی به شما کمک خواهند کرد تا زبان انگلیسی را در زمانی کوتاه بیاموزید و اشکالات گرامری و تلفظی شما را به آسانی رفع کنند. از فواید کمک گرفتن از اساتید زبان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اشکالات گرامری شما به سرعت رفع مشکل می شود
  2. روی تلفظ جملات و لغات تمرکز بیشتری می شود
  3. نکات مورد نیاز آزمون های بین المللی تمرین و تکرار می شود
  4. کلمات آکادمیک تمرین و تکرار می شود

 

کتاب های کمک آموزشی زبان انگلیسی

استفاده از این کتاب ها تاثیر چشمگیری در افزایش سرعت پیشرفت داشن زبانی شما خواهد داشت. کتاب های کمکی شامل کتاب های گرامری ، کتاب داستان و کتاب های لغت می باشد و که به راحتی میتوانید با استفاده از این کتب دانش زبانی خود را ارتقا دهید. این کتب سطوح مختلفی داشته و میتوانید با توجه که سطحی که دارید از این کتاب ها استفاده کنید. برخی کتاب های مفید برای آموزش زبان به شرح زیر است:

  1. کتاب Oxford Practice Grammar
  2. کتاب Oxford Picture Dictionary
  3. کتاب Oxford Word Skills

تمامی کتای هایی که در بالا اشاره کردیم در سه سطح Advance , Intermediate , Basic وجود داشته که شما میتوانید با توجه به سطح دانش زبانی خود کتاب مورد نظر را تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

برای ثبت نام و یا اطلاع از تاریخ شروع دوره ها شما می توانید

  • با شماره تماس های آموزشگاه تماس بگیرید
  • از طریق قسمت تماس با ما با کارشناسان تهران کمبریج در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید