صفر تا صد آموزش زبان انگلیسی در خانه

آموزش زبان انگلیسی ارزان قیمت

روش های جدید آموزش زبان انگلیسی

آموزشگاه زبان تهران کمبریج با سابقه و اساتید حرفه ای، روش های جدید تدریس زبان های خارجی را که باعث افزایش کیفیت فراگیری می شود را در دوره های آموزش زبان انگلیسی و دوره های آیلتس به کار میگیرد. امروز در تهران کمبریج با صفر تا صد آموزش زبان انگلیسی همراه باشید

  • یکی از نکات مهم در فراگیری زبان های خارجی این است که هیچوقت برای آموزش زبان انگلیسی دیر نیست و نباید از این موضوع دلهره و ترس داشت.
  • اساتید حرفه ای و دلسوز تهران کمبریج پایه ی آموزشی هر دوره را متناسب با شرایط و جو کلاس برنامه ریزی کرده تا تمامی زبان آموزان به پیشرفت دلخواه خود برسند
  • خود را با منابع آموزشی متنوع احاطه کنید و روزانه از تمامی منابع برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید

 

یادگیری آسان لغات انگلیسی در آموزشگاه زبان تهران کمبریج
یادگیری آسان لغات انگلیسی در آموزشگاه زبان تهران کمبریج

صفر تا صد یادگیری زبان انگلیسی در خانه

یادگیری زبان انگلیسی در خانه یکی از بهترین فعالیت ها برای استفاده مفید از زمان آزاد است. صفر تا صد آموزش زبان انگلیسی در خانه مزایا و معایبی دارد اما با توجه به شرایط فعلی و پاندمی کرونا در کشور ، این یادگیری میتواند برای کسانی که قصد دارند آموزش زبان انگلیسی را شروع کنند بهترین باشد.

اغلب فکر میکنند که یاد گرفتن مکالمه در خانه خیلی دشوار است چرا که کسی نیست که اشتباهات تان را اصلاح کند یا این‌که چطور می‌توانید پیشرفت کنید در حالی که نمی دانید کجای کارتان ایراد دارد؟ برای آشنا شدن با بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل حتما این مطلب را مطالعه کنید.

البته این نگرانی درست است و برای زبان آموزانی که میخواهند از ابتدا و پایه شروع کنند شاید تلفظ صحیح و یا نوشتن صحیح کلمات دشوار باشد اما این نیز راهکاری دارد پس با ما همراه باشید

 

کلیپ و ویدیو انگلیسی تماشا کنید

یک روش برای یادگیری سریع زبان انگلیسی تماشای کارتون ها انگلیسی زبان است. به طور مثال کارتون خانواده ی سیمپسون را بشناسید. این انیمیشن کمدی در همه ی دنیا مشهور است و مخاطبانش را با همه ی فراز و نشیب های یک خانواده ی پرتنش آمریکایی همراه می کند. این انیمیشن انگلیسی بسیار جذاب است و از نظر فرهنگی هم اهمیت دارد؛ چون با جنبه های مختلف زندگی روزانه مثل مدرسه، کار و زندگی اجتماعی سر و کار دارد. این برنامه هم چنین از نظر کلمات عامیانه بی نظیر و یک منبع فرهنگی خوب است. نقش اصلی داستان همان سیمپسون است که یک بازرس دست و پا چلفتی و بامزه است که در یک نیروگاه هسته ای محلی کار می کند. همسرش، مارج و سه فرزندشان هم، دیگر نقش های اصلی این برنامه هستند. تعداد زیادی کاراکتر دیگر هم در این انیمیشن حضور دارند.

 

محتوای انگلیسی جذاب برای خودتان پیدا کنید

یک نکته بسیار مهم این است که محتوایی را ببینید که علاقه دارید و برای شما سرگرم کننده است.محتوای بسیاری به زبان انگلیسی وجود دارد از فیلم‌های آموزشی تا مصاحبه‌ها و ویدیو‌های متعدد در دنیای آنلاین، هر کدام از این موارد مخصوصا اگر در زمینه علاقه شما باشد می‌تواند به عنوان آموزش انگلیسی عمل کند. به طور مثال در زمینه تکنولوژی می‌توانید ساعت‌ها ویدیو در این زمینه‌ بیابید. بزرگترین حسن این روش این است که شما به حوزه ویدیو علاقه دارید و آشنایی خوبی با آن دارید، به همین دلیل هم از دیدن آن خسته نمی‌شوید و هم اینکه آشنایی اولیه شما با مبحث به شما کمک خواهد کرد که زودتر کلمات و ترکیبات را به خاطر بسپارید و زودتر کل موضوع را درک کنید.

 

آموزش زبان انگلیسی در وبسایت FluentU

FluentU یک وبسایت کاربردی برای یادگیری اصطلاحات و آموزش زبان انگلیسی است که یک مجموعه ی بزرگ از ویدئوهای انگلیسی دارد که از منابع دنیای واقعی مثل کلیپ های موسیقی، برنامه های تلویزیونی، تریلرهای فیلم «بازی گرسنگان» (The Hunger Games)، اخبار و سخنرانی های الهام بخش گرفته شده اند.

در این وبسایت ویدئوها می توانند به تنها منبع یادگیری زبان انگلیسی برای هرکس تبدیل شوند. ویدئوهایی را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید که با شیوه ی یادگیری، سطح و علایق تان سازگار باشد و بعدا این سایت ویدئوهای بیش تری را به شما پیشنهاد می کند!

 

یک وبلاگ انگلیسی برای تقویت رایتینگ انگلیسی داشته باشید

اهمیت آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه تهران کمبریج
اهمیت آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه تهران کمبریج

یکی از مهارت های اصلی زبان انگلیسی رایتینگ یا همان نوشتن است. این روش بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل این است که به انگلیسی یادداشت کنید. نوشتن می تواند یک فعالیت خلاقانه و آرامش بخش باشد. داشتن یک دفتر خاطرات یا وبلاگ به زبان انگلیسی بهترین راه برای تمرین مستمر زبان است. علاوه بر اینکه اوضاع گرامرتان بهتر می شود، می توانید کاربرد زبان انگلیسی در زندگی روزانه را هم بهتر یاد بگیرید.

 

با دوستان خود به زبان انگلیسی صحبت کنید

اصلی ترین مهارت زبان انگلیسی ، اسپیکینگ یا همان مکالمه است که نباید از آن غافل شد.می‌توانید در منزل از دوستان تان بخواهید تا داستان هایی ترسناک یا طنز یا هرچه که دوست دارید به زبان انگلیسی آماده کنند. صحبت کردن درباره غذا ، سرگرمی ، فرهنگ ، و مسائل روزمره زندگی میتواند توانایی اسپیکینگ شما را ارتقا دهد

 

کلاس آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنید

کلاس آنلاین زبان انگلیسی بهترین مسیر برای صفر تا صد آموزش زبان انگلیسی در خانه است.بدون نیاز به حضور در کلاس به این فکر کنید که می توانید از مزایای مکالمه و یادگیری کلاسی استفاده کنید، بدون اینکه مجبور باشید سر کلاس بروید. تعداد زیادی مدرسه ی آنلاین وجود دارند که بسته های آموزشی، روش ها و معلم های خاص خودشان را در زمینه های مختلفی دارند و معمولا ارزان تر از موسسه های مکالمه ی زبان معمولی هستند و به علاوه نظم و قاطعیت هم دارند.

شرکت در کلاس آنلاین زبان انگلیسی

در کل، کافی است یک اینترنت پرسرعت داشته باشید تا بتوانید در این کلاس ها شرکت کنید. به علاوه، می‌توانید از نرم افزارهای ویدئو کنفرانس هایی که خود موسسه در اختیارتان قرار می دهد هم استفاده کنید.

چند روش موثر و مهم

یکی دیگر از روش یادگیری زبان انگلیسی این است که برنامه یادگیری انگلیسی و آموزش خود را در برنامه ی روزانه خود جای دهید.به صورتی که حداقل زمان مشخص را برای آموزش زبان انگلیسی در روز را برای خود مشخص کنید.یک روش یادگیری زبان انگلیسی این موضوع است که بخاطر داشته باشید هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی را در راستای هم یاد بگیرید.

  • Speaking
  • Listening
  •  Reading
  • Writing

ریدینگ و رایتینگ اغلب در محیط های آکادمیک کارایی خواهند داشت اما اسپیکینگ و لیسنینگ به صورت محاوره و در محیط زندگی لازم و ضروریست

Teacher Training Course

بکارگیری متدهای روز دنیا در دوره های آموزشی از ویژگیهای تهران کمبریج است به صورتی که :

  • مشارکت تمام زبان آموزان در کلاس
  • صحبت های گروهی و تک نفره
  • آمادگی موضوعی پیش از هر بخش کتاب
  • و چندین ویژگی مهم دیگر …

میتواند زبان آموزان را در جهت فراگیری بهتر و سریع زبان انگیسی کمک کند.

دوره زبان انگلیسی ارزان و با کیفیت

آموزشگاه زبان تهران کمبریج با کادری با سابقه در تلاش است تا دوره های آموزشی با قیمت مناسب و بازدهی بالا را برای شما عزیزان به ارمغان آورد

برای ثبت نام و یا اطلاع از تاریخ شروع دوره ها شما می توانید

  • با شماره تماس های آموزشگاه تماس بگیرید
  • از طریق قسمت تماس با ما با کارشناسان تهران کمبریج در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید